مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 16:522022-05-22اقتصادي

صرفه جویی نکردن مساوی با قطعی آب همدان در تابستان


استاندار همدان با بیان اینکه در تابستان امسال اگر صرفه جویی نکنیم با قطعی آب مواجه هستیم، گفت: چند ماه سخت را پیش رو داریم که اگر در مصرف آب صرفه جویی نشود با قطعی آب مواجه خواهیم شد.

- ، علیرضا قاسمی فرزاد یکشنبه در شصت ودومین شورای حفاظت از منابع آب ها، تأسیسات و مجاری آبی استان همدان، گفت: ما در یک تنش آبی بسیار شدید قرار داریم و باید مردم، همراهی لازم را در بخش کشاورزی و آب شرب داشته باشند.

وی با بیان اینکه نزولات آسمانی و ذخایر آبی به شدت در حال کاهش است، گفت: در تابستان امسال اگر صرفه جویی نکنیم با قطعی آب مواجه هستیم.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در حوزه سرزمینی خودمان منابع قابل اتکایی نداریم، و به این دلیل مجبور شدیم انتقال آب از سد تالوار را انجام دهیم.

این مسئول با تصریح بر اینکه پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان، در 17 سال گذشته 60 درصد پیشرفت داشته و شرکت آبفا و آب منطقه ای شبانه روز در حال تلاش هستند، افزود: 40 درصد باقیمانده انتقال آب از سد تالوار به همدان ابعاد فنی پیچیده دارد و همکاران ما در حال تلاش اند تا اقدامات لازم در حوزه حفاری، لوله گذاری و نصب پمپ ها را انجام دهند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: عدم توجه به تأمین آب شرب پایدار برای شهر همدان باعث شده میزان استفاده از منابع زیرزمینی افزایش پیدا کند و منابع اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی نکردن مساوی با قطعی آب همدان در تابستان

صرفه جویی نکردن مساوی با قطعی آب همدان در تابستان