مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 16:372022-05-22اقتصادي

دهنوی: آغاز طرح نظارتی ضربتی بر فعالیت نانوایی ها در گلستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان از آغاز طرح ضربتی نظارت بر فعالیت نانوایی ها در گلستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در گرگان، سیدمحمد دهنوی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص تصمیم گیری ها برای کاهش صف نانوایی ها و رفع این مشکل اظهار کرد: طبق جلسه ای که با اتحادیه خبازان داشتیم، واحدهای نانوایی مکلف شدند ساعت و روزهای فعالیت را در مقابل نانوایی و نقطه قابل مشاهده برای عموم نصب کنند.

وی ادامه داد: همچنین براساس تصمیم گرفته شده، ساعت کار نانوایی ها به صورت شناور خواهد بود تا ساعات بیشتری پخت نان در سطح شهرهای استان انجام شود و مردم با آرامش خاطر بهتری نان تهیه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تاکید کرد: تعداد تیم های نظارتی نیز از امروز بیشتر شده و با دقت بیشتری بر فعالیت نانوایی ها نظارت خواهند کرد.

دهنوی افزود: انتظار ما از مردم عزیز این است در این فرآیند نظارت به ما کمک کنند و در صورت مشاهده تخلف به خصوص در ساعات فعالیت نانوایی ها و تعطیلی های خودسرانه، موضوع را از طریق سامانه تلفنی 124 و 135 به ما گزارش کنند.

وی تاکید کرد: گشت های مشترک و مستقل دستگاه های نظارتی به صورت مستمر در شهرهای استان فعال هستند و روند نظارتی را با قدرت بیشتری پیگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهنوی: آغاز طرح نظارتی ضربتی بر فعالیت نانوایی ها در گلستان

دهنوی: آغاز طرح نظارتی ضربتی بر فعالیت نانوایی ها در گلستان