مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 16:322022-05-22اجتماعي

محور بجنورد به آشخانه تا دهم خرداد بازگشایی می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از بازگشایی باند شمالی محور بجنورد به سمت آشخانه در محدوده دوراهی خندقلو حداکثر تا دهم خرداد خبرداد.

- جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران فارس در بجنورد اظهار کرد: با مسدود شدن باند شمالی محور بجنورد به سمت آشخانه در محدوده دوراهی خندقلو، ترافیک محور بجنورد به سمت آشخانه به باند جنوبی و ترافیک محور آشخانه به سمت بجنورد به محور قدیم بدرانلو انتقال یافته است که با بازگشایی این مسیر در محدوده دوراهی خندقلو، ترافیک پس از تعطیلات نیمه خردادماه و با انجام هماهنگی لازم برای مدت حداکثر 10 روز به باند شمالی به صورت رفت و برگشتی منتقل و پایدار سازی باند جنوبی محور آغاز می شود.

وی افزود: برنامه اولیه اتمام عملیات ایمن سازی و پایدارسازی نشست تا پایان اردیبهشت ماه بود که با توجه به 3 نوبت بارندگی قابل توجه و ریزش ترانشه ها و عدم امکان فعالیت ماشین آلات سنگین طی چند نوبت، متأسفانه تأخیر حدود 10 روزه به پروژه تحمیل و در برخی ساعات اوج موجب تحمیل تأخیر و ترافیک سنگین در محور قدیم بدرانلو شد.

: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: گزارش فنی طرح با هدف پیشگیری از موارد مشابه در دست تهیه است زیرا شرایط خاک و توپوگرافی استان لزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور بجنورد به آشخانه تا دهم خرداد بازگشایی می شود

محور بجنورد به آشخانه تا دهم خرداد بازگشایی می شود