مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 15:322022-05-22سياسي

دادگستری کرمانشاه به موضوع حل آسیب های اجتماعی ورود کرده است


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: دادگستری کرمانشاه به موضوع حل آسیب های اجتماعی ورود کرده است.

- ، پرویز توسلی زاده ظهر یکشنبه در اجلاسیه شهدای حقوقدان غرب کشور که با حضور دادستان کل کشور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اعضای شورای قضایی استان، فرماندهان نظامی و انتظامی کرمانشاه، حقوق دانان بسیجی و خانواده معظم شهدای حقوقدان غرب کشور در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این بزرگداشت ها و اجلاسیه ها در نظام الهی و اسلامی جمهوری اسلامی ایران یک ضرورت و نیاز است.

وی با اشاره به اینکه اداره کشور در نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدف تحقق اوامر شرع مسیر می شود، افزود: جوانان ایران اسلامی خالصانه مجاهدت ها و فداکاری های بسیاری برای به ثمر نشستن انقلاب و دفاع مقدس انجام داده اند که این ایثارگری ها و از خودگذشتگی ها تنها در یک نظام ارزشی اتفاق می افتد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید قنبری از شهدای حقوقدان شاخص کشوری، تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران شهید شدن در راه خدا یک ارزش است.

توسلی زاده با بیان این که خدمت به مردم و حل مشکلات آنها نیز جزیی از نظام ارزشی است بیان کرد: این ارزش ها موتور حرکت انقلاب اسلامی به سوی اهداف والا محسوب می شود و هر کجا یک ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری کرمانشاه به موضوع حل آسیب های اجتماعی ورود کرده است

دادگستری کرمانشاه به موضوع حل آسیب های اجتماعی ورود کرده است