مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 15:272022-05-22بين الملل

واکنش تشکیلات خودگردان به خروج جنبش صهیونیستی از فهرست تروریسم


ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم وزارت خارجه آمریکا مبنی بر خروج جنبش صهیونیستی «کاخ» از فهرست سازمان های تروریستی را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای به تصمیم وزارت خارجه آمریکا برای خروج جنبش افراطی صهیونیستی کاهانا کاخ از فهرست سازمان های تروریستی واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: در حالی که کنگره آمریکا بر مجازات ملت فلسطین از طریق باقی ماندن سازمان آزادی بخش فلسطین به عنوان سازمان تروریستی اصرار دارد، اما دولت آمریکا به دشمنان صلح و ثبات پاداش داده و چشم به روی جنایت های آن ها می بندد.

تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین آورده است، این تصمیم دولت آمریکا به منزله پاداش به فعالان این سازمان تروریستی از جمله ایتمار بن غفیر و خاخام بینتسی جوویشن است که در قدس و دیگر اراضی اشغالی مرتکب جنایت و تحریک شهرک نشینان علیه فلسطینیان می شوند.

به نوشته روزنامه القدس العربی ، تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین از اتخاذ چنین تصمیم دولت آمریکا در حالی که جنایت برخی اعضای این گروه تروریستی علیه ملت فلسطین و اماکن مقدس اسلامی و مسیحی ادامه دارد، ابراز تعجب کرد و خواستار تجدیدنظر این کشور در این تصمیم خطرناک و اتخاذ تصمیم تاریخی برای حذف نام سازمان آزادی بخش فلسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تشکیلات خودگردان به خروج جنبش صهیونیستی از فهرست تروریسم

واکنش تشکیلات خودگردان به خروج جنبش صهیونیستی از فهرست تروریسم