مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 15:122022-05-22اقتصادي

موافقت سازمان حمایت با افزایش قیمت مواد شوینده


رییس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده و آرایشی کشور گفت: پیرو درخواست تولید کنندگان مواد شوینده از سازمان حمایت برای افزایش قیمت محصولات شوینده، - بختیار علم بیگی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با بیان اینکه مجوز افزایش قیمت محصولات شوینده از سوی سازمان حمایت صادر شده است، اظهار داشت: براساس این مجوز از امروز همه تولید کنندگان قیمت های جدید را بر روی محصولات تولیدی درج می کنند و از این به بعد محصولات با قیمت های جدید روانه بازار می شود.

رییس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده و آرایشی کشور، افزود: براساس مجوز سازمان حمایت تولیدکنندگان مواد شوینده مجاز شدند تا قیمت پودر شوینده دستی و ماشینی را به میزان 25 درصد افزایش دهند و همچنین این تولید کنندگان مجاز شدند تا قیمت سایر شوینده ها آرایشی و بهداشتی مانند صابون و خمیردندان را 40 درصد افزایش دهند.

   وی بیان داشت: تولیدکنندگان مواد شوینده از خرداد سال گذشته تاکنون هیچ گونه افزایش قیمتی در محصولاتشان اعمال نکرده بودند در حالی که قیمت مواد اولیه این بخش از تولید افزایش یافته بود.

علم بیگی با بیان اینکه در اواخر سال گذشته رایزنی ها با سازمان حمایت در جهت پایین آوردن قیمت ها صورت گرفت، افزود: یکی از واحدهای تولید کننده مواد اولیه 10 درصد قیمت یکی از مواد اولیه را کاهش دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت سازمان حمایت با افزایش قیمت مواد شوینده

موافقت سازمان حمایت با افزایش قیمت مواد شوینده