مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 14:572022-05-22اقتصادي

تخصیص 500 میلیارد به پروژه تقاطع های غیرهمسطح قرچک


فرماندار شهرستان قرچک از اختصاص 500 میلیارد ریال اعتبار برای رفع معارضین پروژه تقاطع های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار قرچک بعد از ظهر امروز در نشست بررسی تقاطع های غیر همسطح روستاهای محمد آباد و داود آباد، اظهار کرد: با پیگیری های انجام گرفته و نظر به اهمیت تسریع در اجرای این دو پروژه بنا به تأکیدات استاندار، سازمان برنامه و بودجه این میزان اعتبار را به اداره کل راه آهن استان تهران تخصیص داد.

وی گفت: امروز نیز نشستی با حضور مدیرکل راه آهن و معاونین، مدیران ادارات خدمات رسان استانی و مدیران استانی به منظور بررسی و راهکارهای تسریع در آغاز عملیات اجرایی رفع معارضین این زیرگذرها در محل فرمانداری تشکیل شد و در نهایت همه دستگاه ها اعلام آمادگی کردند.

فرماندار قرچک افزود: علاوه بر اینکه برخی دستگاه ها در راستای اجرای پروژه ها وظایفی برعهده دارند، باید بر اساس مسئولیت اجتماعی نیز امور را سرعت ببخشند و در تحقق مطالبات بحق مردم شریف، نجیب و کم توقع این منطقه سهیم شوند.

فاتحی نژاد بیان کرد: 500 میلیارد ریال اعتبار برای رفع معارضین پروژه تقاطع های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد در نظرگرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 500 میلیارد به پروژه تقاطع های غیرهمسطح قرچک

تخصیص 500 میلیارد به پروژه تقاطع های غیرهمسطح قرچک