مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 14:572022-05-22سياسي

تنویر افکار عمومی در زمینه یارانه رسالت روابط عمومی ها است


فرماندار شاهرود با بیان اینکه روابط عمومی ها در ایجاد امید در جامعه و مقابله با هجمه رسانه ای نقش موثری دارند، گفت: تنویر افکار عمومی در زمینه یارانه رسالت روابط عمومی ها است.

- ، ابوطالب جلالی ظهر یکشنبه در همایش روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شاهرود به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به رسالت های یک روابط عمومی، ابراز کرد: امید افزایی در بین آحاد جامعه با اطلاع رسانی در زمینه اقدامات صورت گرفته از رسالت های این قشر است.

وی با بیان اینکه دولت در زمینه هدفمندی و عادلانه کردن یارانه ها گام اساسی و بلندی را برداشته است، افزود: نیاز است که روابط عمومی های دستگاه های اجرایی به خصوص دستگاه های ذی ربط با موضوع یارانه ها به تنویر افکار عمومی در این زمینه بپردازند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه روابط عمومی ها در آگاهی رسانی به مردم در زمینه عادلانه کردن یارانه ها نقش مهمی دارند، ابراز داشت: آگاهی مردم در اجرای هر چه بهتر طرح هدفمندی یارانه ها بسیار مهم است.

جلالی با بیان اینکه شناسایی مطالبات سازمان و پاسخگویی متعهدانه از دیگر ویژگی ها و رسالت های مهم یک روابط عمومی است، گفت: روابط عمومی ها مردم را نسبت به اقدامات و خدمات دولت آگاه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنویر افکار عمومی در زمینه یارانه رسالت روابط عمومی ها است

تنویر افکار عمومی در زمینه یارانه رسالت روابط عمومی ها است