مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-22سياسي

پخش زنده 24 ساعته حرم حضرت معصومه(س) با ترافیک رایگان


مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت از امضای تفاهم نامه همکاری با مؤسسه تکیه خبر داد و گفت: یکی از بندهای آن پخش زنده 24 ساعته حرم مطهر با ترافیک رایگان است.

- حجت الاسلام علی قاسمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به امضای تفاهم نامه میان آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مؤسسه تکیه اظهار کرد: این تفاهمنامه با موضوع توسعه همکاری های رسانه ای و زیرساخت های فنی با هدف تعظیم شعائر و معارف دینی، ترویج فرهنگ فاطمی و ایجاد بستر ویژه در رسانه و فضای مجازی برای استفاده هر چه بیشتر مردم از محتواهای دینی و مذهبی تولید شده در آستان مقدس فاطمی به مدت یک سال دنبال می شود.

وی اضافه کرد: در این تفاهم نامه سایت تکیه متعهد شد که یک صفحه اختصاصی ویژه انتشار برنامه ها، مداحی ها و سخنرانی های آستان مقدس فاطمی در پلتفرم تکیه طراحی و زیرساخت سرویس پخش زنده 24 ساعته تلویزیون اینترنتی حرم مطهر بانوی کرامت را با ترافیک رایگان ایجاد کند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت تصریح کرد: اجرای یک ویژه برنامه مشترک با موضوع یکشنبه های فاطمی در حرم مطهر، کمک در انتشار گسترده اطلاع رسانی ها و تولیدات مشترک در فضای رسانه، ایجاد بستر ارسال محتواهای تولیدی آستان مقدس فاطمی در بستر مجازی تکیه از مهم ترین مفاد این تعهدنامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش زنده 24 ساعته حرم حضرت معصومه(س) با ترافیک رایگان

پخش زنده 24 ساعته حرم حضرت معصومه(س) با ترافیک رایگان