مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:472022-05-22سياسي

اجرای هماهنگ سرود «سلام فرمانده» در زنجان


معاون استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مراسم و برنامه ها با استفاده از ظرفیت های مختلف و با تاکید بر جنبه مردمی بودن باید برگزار شود، گفت: اجرای هماهنگ سرود «سلام فرمانده» اقدام خوبی است که به صورت یک برنامه باشکوه و با حضور دهه نودی ها و نوجوانان در این ایام برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد در استان اظهار کرد: این ایام، فرصت خوبی برای تبیین مجموعه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای پرچم اسلام در سراسر جهان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان اظهار کرد: از این فرصت باید برای تبیین ارزش ها و داشته هایمان به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ابعاد مختلف شخصیتی و تأثیرگذاری امام راحل فقط محدود به داخل کشور نیست بلکه به خارج از مرزها نیز ارتباط دارد، گفت: ما میراث دار انقلاب و بنایی هستیم که امام راحل آن را بنا نهاده است.

رفیعی در ادامه تاکید کرد: اکنون نیز در شرایط ویژه ای به سر می بریم و مقام معظم رهبری به عنوان دیده بان و راهبر اصلی نظام، جهاد تبیین را مطالبه کرده اند.

معاون استاندار زنجان افزود: در برگزاری برنامه ها باید به ابعاد مختلف شخصیتی، آرمان ها و وصیت نامه سیاسی- الهی ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای هماهنگ سرود «سلام فرمانده» در زنجان

اجرای هماهنگ سرود «سلام فرمانده» در زنجان