مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:422022-05-22اقتصادي

تکمیل طرح فاضلاب قائمشهر نیازمند دریافت تسهیلات است


مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: برای اجرای و تکمیل طرح فاضلاب قائمشهر نیازمند دریافت تسهیلات از بانک توسعه اسلامی هستیم.

- ، بهزاد برارزاده با اشاره به لزوم اجرای طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهرهای استان گفت: برای اجرای طرح فاضلاب در قائمشهر پیگیر دریافت تسهیلات از بانک توسعه اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه مطالعات طرح فاضلاب این شهر از سال 1386 آغاز و پس از پیگیری های انجام شده و اخذ مجوزهای لازم، از سال 1391 عملیات اجرایی آن شروع شد افزود: هدف از انجام این طرح اجرای 620 کیلومتر شبکه جمع آوری تصفیه خانه فاضلاب به ظرفیت 72840 مترمکعب درشبانه روز است.

وی، با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح نیاز به دریافت تسهیلات بین المللی از بانک توسعه اسلامی است، تصریح کرد: از سال 1391 پیگیرهای لازم برای دریافت این تسهیلات انجام شد ولی با وجود بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان این بانک تاکنون این امر تحقق نیافت.

برارزاده، خاطرنشان کرد: با توجه به عدم دریافت تسهیلات از بانک توسعه اسلامی، تا کنون با استفاده از اعتبارات ملی تملک زمین تصفیه خانه در حدود 7.

5 هکتار خریداری شد.

مدیرعامل آبفا مازندران، ادامه داد: براساس پیش بینی های صورت گرفته بیش از 21,000 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح نیاز است که با توجه به تخصیص اعتبارات سالانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح فاضلاب قائمشهر نیازمند دریافت تسهیلات است

تکمیل طرح فاضلاب قائمشهر نیازمند دریافت تسهیلات است