مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:372022-05-22سياسي

برخورد جدی دستگاه قضایی با عوامل هنجارشکنی در حسینیه امینی ها


دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان کرد: دستگاه قضایی با عوامل مستقیم و غیر مستقیم این رخداد ضد ارزشی و هنجارشکنانه برخورد جدی خواهد کرد.

- محمد قاسمی در جمع خبرنگاران در خصوص رخداد ضد ارزشی و ناهنجارانه حسینیه امینی ها اظهار کرد: اتفاقی که در چند روز گذشته در رابطه با حسینیه امینی ها رسانه ای شد، روح جامعه را جریحه دار کرده است.

این مسئول تاکید کرد: حسینیه امینی ها یک بنای تاریخی است که به نام حضرت سیدالشهدا نام گذاری شده و در سال های پیش از انقلاب هم مراسم های مذهبی و روضه خوانی در این محل برگزار می شده و این شیوه و سبک باید ادامه پیدا کند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به اینکه حسینیه امینی ها یک موقوفه و یک بنای تاریخی است، تصریح کرد: با توجه به اینکه حسینیه امینی ها یک موقوفه خاص است، اوقاف توجه ویژه ای به آن دارد و از متولیان آن به شمار می رود، همچنین از حیث اینکه یک بنای تاریخی است، میراث فرهنگی نیز متولی دیگر آن است و هر دو این متولیان به موقع اقدام کرده و به دستگاه قضایی علیه این اقدام هنجارشکنانه شکایت کردند.

وی افزود: دستگاه قضایی نیز با عوامل مستقیم و غیرمستقیم این جریان برخورد جدی خواهد کرد که از اتفاقات این چنینی پیشگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی دستگاه قضایی با عوامل هنجارشکنی در حسینیه امینی ها

برخورد جدی دستگاه قضایی با عوامل هنجارشکنی در حسینیه امینی ها