مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:372022-05-22سياسي

فتح خرمشهر یکی از ماندگارترین حماسه های دوران دفاع مقدس بود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمیی فتح خرمشهر از برجسته ترین و یکی از ماندگارترین حماسه های دوران دفاع مقدس بود، عنوان کرد و گفت: برای این ایام بیش از 30 عنوان برنامه پیش بینی شده که توسط حوزه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی، نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمیی  با خبرنگاران به مناسبت 3 خرداد در محل ستاد فرماندهی سپاه این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمیی ضمن گرامیداشت ایام الله سوم خرداد، اظهار کرد: برای این ایام بیش از 30 عنوان برنامه پیش بینی شده که توسط حوزه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمیی  سوم خرداد را از صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: این روز بزرگ و مهم برای همیشه در تاریخ این سرزمین اسلامی باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی ویژه حماسه سوم خرداد (سالروز آزاد سازی خرمشهر) با استفاده از ظرفیت های موجود  اجرا خواهد شد، افزود: فتح خرمشهر سند افتخاری برای ایران اسلامی است که در آن رزمندگان اسلام با دست خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کرده و این قطعه مهم از کشور را آزاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر یکی از ماندگارترین حماسه های دوران دفاع مقدس بود

فتح خرمشهر یکی از ماندگارترین حماسه های دوران دفاع مقدس بود