مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:372022-05-22سياسي

انتقال رایگان مالکیت 2.4 هکتار زمین به اقشار کم بضاعت بندرعباس


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هرمزگان از انتقال رایگان مالکیت 2.

4 هکتار از اراضی این ستاد به اقشار کم بضاعت ساکن نایبند جنوبی بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، منوچهر دانشمند در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از محرومان و اقشار ضعیف جامعه، مالکیت اراضی مسکونی سهم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به صورت رایگان به واجدین شرایط ساکن در محله نایبند بندرعباس منتقل شد.

وی افزود: اراضی اهدایی تحت مالکیت این نهاد انقلابی یک دانگ مشاع از 6 دانگ به متراژ  24 هزار مترمربع است که باهدف تقویت توان اقتصادی خانواده های ساکن در این محله در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از محرومان و اقشار ضعیف جامعه اهدا شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هرمزگان تصریح کرد: محله نایبند جنوبی از محلات قدیمی بندرعباس است که واگذاری رایگان این اراضی به عنوان مطالبه چندین ساله الهی با دستور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و موافقت هیات امنای این نهاد محقق شد.

دانشمند ادامه داد: در همین راستا واگذاری اراضی مسکونی سهم ستاد به ساکنان محله کمتر توسعه و نیازمند در دستور کار قرار گرفت که موفق به کسب مجوز واگذاری سهم ستاد به 401 خانوار شدیم که در پی آن تمام س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال رایگان مالکیت 2.4 هکتار زمین به اقشار کم بضاعت بندرعباس

انتقال رایگان مالکیت 2.4 هکتار زمین به اقشار کم بضاعت بندرعباس