مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:372022-05-22سياسي

دشمنان امروز معیشت مردم را مورد تهاجم قرار داده اند


دشمنان امروز معیشت مردم را مورد تهاجم قرار داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری ظهر یکشنبه در اجلاسیه شهدای حقوق دان غرب کشور که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان با تهاجم فرهنگی قصد انتقام گرفتن از مردم و نابودی انقلاب و اسلام را دارند.

وی با اشاره به خصوصیات مشترک مثبت بین مردم در سراسر کشور و برجسته تر بودن این خصوصیات در برخی استان ها، افزود: مکتب و راه همه شهدای انقلاب اسلامی در هر قشر و صنفی و با هر مذهبی همچون ستارگانی درخشان و چراغی فروزان، روشنگر راه در طول تاریخ بوده و خواهند بود و برگزاری مراسم تکریم و تجلیل از شهدای حقوقدان چهار استان غربی نیز برای پاسداشت راه آنها است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه منطقه غرب کشور همواره از یک حساسیت و امتیاز خاصی برخوردار بوده است، خاطر نشان کرد: اولین منطقه ای که مورد تهاجم صدام خبیث و استکبار جهانی در آغاز جنگ تحمیلی قرار گرفت، غرب کشور بود و مردم این مناطق در دفاع از انقلاب، نظام و کشور جانانه به عرصه مقاومت و نبرد وارد شدند.

منتظری تصریح کرد: هیچگاه حماسه های بی نظیر مردمان شهرهای مرزی در غرب کشور در میدان نبرد و عرصه دفاع مقدس و فداکاری های مرد و زن این خطه از ذهن تاریخ فراموش نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان امروز معیشت مردم را مورد تهاجم قرار داده اند

دشمنان امروز معیشت مردم را مورد تهاجم قرار داده اند