مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:372022-05-22سياسي

احتمال بروز مشکلات بعد از اصلاحات اقتصادی


دادستان کل کشور با بیان اینکه وضعیت اقتصادی قابل دوام نبود و نیاز به اصلاحات داشت، گفت: اصلاحات اقتصادی از ضروریات جامعه بود.

بدون شک این اصلاحات ممکن است مشکلاتی را نیز به دنبال داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از قوه قضاییه، اجلاسیه شهدای حقوقدان غرب کشور با حضور دادستان کل کشور و به میزبانی استان کرمانشاه و حضور استان های همدان، مرکزی، لرستان، ایلام و کردستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: فضای معنوی و نورانی این مجلس کمک خواهد کرد که در درون خود با ارواح شهدای گرانقدر پیمان ببندیم و خدا را بر این پیمان خود گواه بگیریم که از پویندگان راه شهدا و از حافظین ارزشهای انقلاب اسلامی و مردم باشیم.

دادستان کل کشور با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) و نیز گرامیداشت فرا رسیدن حماسه غرور آفرین آزاد سازی خرمشهر و اشاره به رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس افزود خصوصیت بارز و برجسته مردم استان کرمانشاه و دیگر مناطق مرزی در دفاع از انقلاب و نظام و کشور در دوران دفاع مقدس بیش از سایر مناطق نمایان است و حماسه هایی که مردم این مناطق آفریدند خاتمه آن در عملیات غرور آفرین مرصاد بود که دشمن را زمینگیر کردند و به ذلت و خواری کشاندند، این حماسه ها هرگز از خاطره تاریخ پاک نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بروز مشکلات بعد از اصلاحات اقتصادی

احتمال بروز مشکلات بعد از اصلاحات اقتصادی