مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:122022-05-22اجتماعي

واکنش رییس محیط زیست به مرگ توله یوزپلنگ ها


رییس سازمان محیط زیست درباره فرآیند یوزپلنگ آسیایی و تکثیر آن گفت: ما از همه ظرفیت های کشور استفاده کردیم و ناچاریم در شرایط در معرض انقراض گونه ها را در شرایط اسارت و به صورت علمی نگاه داریم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، رییس سازمان محیط زیست قرارگیری مرجع تنوع زیستی در سازمان جهاد کشاورزی را خلاف اهداف آن دانسته و ابراز داشت: امیدواریم توله سوم یوزپلنگ تازه متولد شده حفظ شود.

علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست در همایش بزرگداشت روز جهانی تنوع زیستی، گفت: ما همیشه در تنوع زیستی همیشه چالش ها را تصویر می کشیم، ولی باید راهکار ها را بیان کنیم و تگر سازمان هم به بیان چالش بپردازد پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه دبیرخانه تنوع زیستی روز های خوبی را سپری می کند، ابراز داشت: بیش از 30 آیه قران کریم درباره تنوع زیستی است؛ و این نشانگر این است که خداوند می خواهد ما معرفت پیدا کنیم.

سلاجقه گفت: دستکاری در طبیعت بی تقوایی و جرم است و آثار آن را می بینیم؛ و نتیجه آن عدم امنیت غذایی و کمبود آب است.

وی با اشاره به اینکه تنوع زیستی کشور در معرض خطر است و قرارگیری دبیرخانه تنوع زیستی کشور در وزارت کشاورزی را خلاف دانسته و گفت: می خواهیم مرجعیت تنوع زیستی به سازمان محیط زیست بازگردد تا دستورد های آن به جایگاه اصلی اش مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس محیط زیست به مرگ توله یوزپلنگ ها

واکنش رییس محیط زیست به مرگ توله یوزپلنگ ها