مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 12:522022-05-22سياسي

مسئولان خراسان شمالی مقدمات سفر اربعین را از اکنون فراهم کنند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به محدود شدن سفر اربعین طی دو سال گذشته، گفت: مسئولان استان از اکنون تمامی اقدامات لازم برای سفر راحت زائران به اربعین را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمتوقف شده بود ولی امسال باید این شرایط فراهم شود.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: برنامه ریزی لازم در صورت لزوم برای اعزام فراهم شود و تمامی دستگاه ها با سازمان حج و زیارت هماهنگی لازم را داشته باشند و تمهیدات لازم برای جایگاه موکب ها و امنیت زائران اندیشیده شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: برآورد لازم برای تعداد زائران در مراسم اربعین و سایر عتبات دیگر انجام شود تا تدارک تعداد وسیله نقلیه به همراه اقلام اساسی برای تغذیه زائران به خوبی تدبیر شود.

وی عنوان کرد: کمک به عتبات به صورت داوطلبانه انجام می شود و ارزش این نهاد نیز به مردمی بودن آن است و لازم است تا فعالیت تبلیغی در این زمینه انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین نوری یادآور شد: مراسم اربعین به راحتی ظرفیت و ارزش مکتب شیعه را نمایان می کند و حرکت مردم مسلمان در جهان شوری به پا می کند که جهانیان در حیرت این روز می مانند.

وی خاطرنشان کرد: اربعین فتوت و جوانمردی امام حسین (ع) را نشان می دهد و این اهمیت برای همگان مشخص است بنابراین این آیین باید با شکوه خاص برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان خراسان شمالی مقدمات سفر اربعین را از اکنون فراهم کنند

مسئولان خراسان شمالی مقدمات سفر اربعین را از اکنون فراهم کنند