مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 12:072022-05-22بين الملل

گزارش «هاآرتص» درباره رایزنی ضد ایرانی وزیر جنگ تل آویو در واشنگتن


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر دفاع دولت جو بایدن، خواستار تقویت ائتلاف منطقه ای تحت رهبری آمریکا علیه ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه رژیم صهیونیستی در توضیح دیدار بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با لوید آستین وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا در واشنگتن خبر داد که او درخواست مقابله با جمهوری اسلامی ایران از طرق مختلف از جمله تقویت ائتلاف منطقه ای تحت رهبری ایالات متحده را خواستار شد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در این خصوص این گونه گزارش کرد که گانتز با لوید آستین در واشنگتن دیدار کرد و به او گفت که اقداماتی باید به شیوه های مختلف از جمله تقویت ائتلاف منطقه ای تحت رهبری ایالات متحده علیه تهاجم ایران صورت گیرد .

در همین حال، آستین به گانتز اطمینان داد که ایالات متحده در حال تلاش برای تقویت ائتلاف منطقه ای خود و اعمال قدرت خود در منطقه است.

بر اساس این گزارش، مقام های آمریکایی که در نشست حضور داشتند، به وضوح نگرانی خود درباره خشونت های صهیونیست ها علیه فلسطینیان را ابراز کردند و به خشونت در مراسم تدفین شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره اشاره کردند و بر لزوم برداشتن گام های اعتمادساز تأکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش «هاآرتص» درباره رایزنی ضد ایرانی وزیر جنگ تل آویو در واشنگتن

گزارش «هاآرتص» درباره رایزنی ضد ایرانی وزیر جنگ تل آویو در واشنگتن