مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 12:072022-05-22سياسي

مرکز ناباروری به زودی در ایلام راه اندازی می شود


مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی به زودی در استان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر این موضوع تاکید دارند و پس از ابلاغ قانون خانواده و جوانی جمعیت اقدامات بسیار خوبی در راستای تقویت بنیان خانواده و تشویق به فرزند آوری در دستور کار قرار گرفته است که باید استمرار یابد.

وی از راه اندازی مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی در استان خبر داد و بیان کرد: هفته گذشته در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی مقرر شد با کمک استانداری و استفاده از خدمات و امکانات دانشگاه علوم پزشکی استان و استفاده از ظرفیت متخصصین مرکز رویان این مرکز به زودی در ایلام راه اندازی شود.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که قبلاً بانوان این استان برای مشکلات حوزه فرزند آوری برای درمان متحمل هزینه زیادی می شدند، اضافه کرد: در صورت راه اندازی این مرکز گامی مهمی در راستای رفع مشکلات فرزند آوری استان برداشته می شود.

وی با تاکید بر بهره گیری از امکانات و خدمات انگیزشی و فضای مجازی در بحث موضوع فرزند آوری در استان، گفت: فرهنگ سازی و تغییر نگاه مردم از تک فرزندی به چند فرزندی با اعطای امتیازات و خدمات و حمایت بسیار ضرورت دارد.

بهرام نیا جمعیت جوان را یک امتیاز مهم برای کشور محسوب کرد و گفت: امیدواریم با این سطح خدمات و امکانات و ابلاغ قانون خانواده و جوانی جمعیت بتوانیم به سمت جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ناباروری به زودی در ایلام راه اندازی می شود

مرکز ناباروری به زودی در ایلام راه اندازی می شود