مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 12:022022-05-22سياسي

تقدیر 260 نفر از نمایندگان از عملکرد معاونت پارلمانی رییس جمهور


260 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای خطاب به رییس جمهور از عملکرد معاونت پارلمانی ریاست جمهوری تقدیر کردند.

- ، سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (یک شنبه، اول خرداد ماه) در جلسه مجلس شورای اسلامی بیانیه ای با امضای 260 نفر از نمایندگان درباره تعامل بین دولت و مجلس و عملکرد معاونت پارلمانی رییس جمهور را خطاب به حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با سلام و احترام؛ احتراماً تفاهم و تعامل سازنده بین دولت مردمی و مجلس شورای اسلامی هماهنگی و افزایش کارآمدی مجموعه دستگاه های اجرایی، پاسخگویی به مطالبات مردم شریف و ارتقاء سرمایه اجتماعی و تحکیم پایه های نظام جمهوری اسلامی است.

بر خود لازم می دانیم از زحمات و تلاش های بی وقفه برادر جهادی، مومن، پاکدست، فسادستیز و انقلابی جناب حسینی قدردانی نموده و تعامل سازنده و ضابطه مند و فعالیت های بی شائبه ایشان و همکارانشان در جهت ایجاد تفاهم و همکاری بین دولت و مجلس را ارج نهیم.

حضور دائمی ایشان در صحن علنی مجلس و احساس مسئولیت در حل مشکلات حوزه انتخابیه نمایندگان و حضور فعال و کارآمد ایشان در بررسی طرح ها و لوایح و ایجاد ارتباط با سایر ارکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر 260 نفر از نمایندگان از عملکرد معاونت پارلمانی رییس جمهور

تقدیر 260 نفر از نمایندگان از عملکرد معاونت پارلمانی رییس جمهور