مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:572022-05-22سياسي

بازدید رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از پارک فناوری پردیس


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح روز یکم خرداد از پارک فناوری پردیس بازدید و در جلسه ای با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، رییس پارک و برخی مدیران شرکت های دانش بنیان بر استفاده از ظرفیت این شرکت ها برای توسعه و تقویت فعالیت های این سازمان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، رییس سازمان بازرسی کل کشور صبح امروز با حضور در پارک فناوری پردیس ضمن دیدار و گفتگو با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس از بخش های مختلف این پارک بازدید و از نزدیک در جریان ظرفیت شرکت های فناور و دانش بنیان در حوزه ثبت اسناد و املاک قرار گرفت.

در این بازدید حسن بابایی به همراه محمدعلی شجاعی رییس سازمان امور اراضی کشور و تعدادی از مدیران سازمان ثبت اسناد و املاک، ضمن بازدید از مجموعه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در پارک فناوری پردیس، پیرامون نحوه تعریف همکاری های دوجانبه و تأمین نیازهای فناورانه و ایجاد امکان بومی سازی اقلام مورد نیاز این سازمان بحث و تبادل نظر کرد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بازدید از پارک فناوری پردیس گفت: در دوران تحول و تعالی قوه قضاییه در سازمان ثبت اسناد و املاک با مدیریت حجت الاسلام محسنی اژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از پارک فناوری پردیس

بازدید رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از پارک فناوری پردیس