مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:522022-05-22سياسي

برگزاری یادواره شهدای دانشجو معلم در یزد


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد از برگزاری یادواره شهدای دانشجو معلم استان یزد و گرامیداشت شهید گمنام تدفین شده در دانشگاه خبر داد.

- محمدامین دهقانپور، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد، در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان، با بیان این که گرامیداشت شهدا مصداق جهاد تبیین است، اظهار کرد: شهدای دانشجو معلم استان بسیار غریب واقع شده اند و همین مسئله باعث شد تا برای یادبود این شهدا یک یادواره یادبودی برگزار گردد.

وی با اعلام این خبر که یادواره شهدای دانشجو معلم سوم و چهارم خردادماه در استان یزد برنامه ریزی شده، افزود: طبق هماهنگی های انجام شده این مهم طی دو روز بعد از نماز مغرب و عشا در محل دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با بیان این که سخنران شب اول حجت الاسلام نجیمی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان است و مداحی این محفل را کربلایی محسن محمدی پناه به عهده دارد، گفت: در شب دوم مراسم هم در خدمت حجت الاسلام وافی و حاج محمدرضا بذری هستیم که با روایت گیری حجت الاسلام جلالیان مراسم ادامه پیدا می کند.

دهقانپور در پایان با گرامیداشت روز سوم خردادماه، سالروز آزاد سازی خرمشهر از مردم شهید پرور یزد برای حضور در مراسم دعوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای دانشجو معلم در یزد

برگزاری یادواره شهدای دانشجو معلم در یزد