مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:522022-05-22سياسي

دادرسی الکترونیک و آنلاین در خراسان جنوبی افزایش می یابد


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: افزایش دادرسی الکترونیک و آنلاین و کاهش ورودی پرونده ها از برنامه های دادگستری استان است.

- ، حجت الاسلام علی موحدی راد صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس کل دادگستری اظهار کرد: یکی از برنامه های ما در دوران مدیریت جدید دادگستری کل خراسان جنوبی گسترش دادگاه های الکترونیک و آنلاین است.

رییس کل جدید خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امیدواریم با تحقق سند تحول قوه قضاییه در نهایت رضایت مردم به عنوان ولی نعمتان خود را به دست بیاوریم، بیان کرد: تکریم مراجعین و ارباب رجوع از دیگر برنامه ها در دادگستری خراسان جنوبی است.

موحدی راد با تأکید بر اینکه باید در راستای کاهش اطاله دادرسی برنامه ریزی داشته باشیم، بیان کرد: گاه در دادگاه رأی به نفع فرد صادر شده اما به واسطه اطاله دادرسی رضایت کافی و کامل از روند رسیدگی به پرونده اش ندارد.

وی گفت: همچنین زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست که این میزان حجم ورودی پرونده های ما به دادگستری باشد و از این جهت با همکاری همه دستگاه ها باید نسبت به کاهش ورودی پرونده ها اقدام کنیم.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به اصل شخصی بودن مجازات ها و کاهش جمعیت زندان ها، اظهار کرد: با این وجود گاه فردی که به زندان می رود به واسطه برخی از مسائل حتی خانواده و فرزندان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادرسی الکترونیک و آنلاین در خراسان جنوبی افزایش می یابد

دادرسی الکترونیک و آنلاین در خراسان جنوبی افزایش می یابد