مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:472022-05-22سياسي

تلاش چپاولگرایانه سازمان بهداشت جهانی برای تصویب معاهده جهانی همه گیری


نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به تلاش سازمان بهداشت جهانی برای تصویب معاهده جهانی همه گیری، آن را قدمی بزرگ در جهت تثبیت قدرت چپاولگران بین المللی از طریق اسناد استعماری دانست.

- مهدی عسگری نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری هفتاد و پنجمین نشست مجمع جهانی سلامت، با اشاره به تلاش سازمان بهداشت جهانی برای تصویب معاهده جهانی همه گیری، آن را قدمی بزرگ در جهت تثبیت قدرت چپاولگران بین المللی از طریق اسناد استعماری دانست.

وی گفت: این نشست از یکم خرداد در ژنو آغاز خواهد شد که متاسفانه چراغ خاموش و با یک صورت بندی زیبا، اهداف خاص و سوال برانگیزی در آن دنبال می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن به طراحی موضوع مهم دیگری که در نشست مجمع جهانی سلامت مطرح است اشاره کرد و گفت: صرف نظر از تدابیری که به منظور مدیریت همه گیری ها توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) برای کشورهای مختلف اتخاذ می شود و بعضاً منطبق با اهداف سند 2030 است، این نشست در پی طرح ریزی یک موضوع مهم دیگر نیز است.

تصویب معاهده جدید؛ ابزار کنترل امور کشورها در جهت منافع سلطه جویان است وی ادامه داد: این سازمان به بهانه انسجام بیشتر جهان در مقابله با پاندمی ها، درحال زمینه سازی برای تصویب معاهده تازه ای است تا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش چپاولگرایانه سازمان بهداشت جهانی برای تصویب معاهده جهانی همه گیری

تلاش چپاولگرایانه سازمان بهداشت جهانی برای تصویب معاهده جهانی همه گیری