مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:472022-05-22اجتماعي

قرارگاه جهادی نهضت سوادآموزی در خوزستان راه اندازی می شود


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: به منظور ریشه کن کردن بی سوادی در مناطق کم برخوردار در خوزستان، قرارگاه جهادی نهضت سوادآموزی در استان راه اندازی می شود.

- ، مسعود حمیدی نژاد پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: در دوران پساکرونا و با حضوری شدن روند آموزش در استان مهمترین اولویت حال حاضر مجموعه تعلیم و تربیت استان ارتقای شاخص کیفی آموزش های ارائه شده به دانش آموزان است.

وی بر ضرورت توجه به توسعه کمی و کیفی هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش در خوزستان تاکید کرد و افزود: برون رفت از چالش میزان پایین اشتغال در استان منوط به توجه ویژه به مهمترین مراکز مهارت آموزی در استان و ارتقای شاخص کیفی آموزش های ارائه شده در این مراکز و ایجاد و راه اندازی رشته های مورد نیاز صنعت در این مراکز مهارت آموزی است .

حمیدی نژاد با اشاره به اینکه خوزستان موفق به کسب رتبه اول کشور در شاخص جذب مشارکت خیران مدرسه ساز شده است، بیان کرد: خیرین نقش مهمی در تحقق عدالت آموزشی و ایجاد فرصت های برابر در حوزه فضای آموزشی کیفی در سطح استان دارند؛ بنابراین در سال جاری تمرکز روی روستاهای کم برخوردار و ساخت مدارس کیفی در این مناطق و به صورت مشارکتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه جهادی نهضت سوادآموزی در خوزستان راه اندازی می شود

قرارگاه جهادی نهضت سوادآموزی در خوزستان راه اندازی می شود