مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:472022-05-22سياسي

«نادران» نامزد رسمی ریاست مجلس شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ولی اسماعیلی با اشاره به انتخابات هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: از صبح امروز ثبت نام کاندیدا های انتخابات هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در فراکسیون انقلاب اسلامی آغاز شده و کاندیدا ها می توانند تا عصر .

- سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: امروز نادران به صورت رسمی و طی نامه ای برای انتخابات ریاست مجلس اعلام کاندیداتوری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ولی اسماعیلی با اشاره به انتخابات هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: از صبح امروز ثبت نام کاندیدا های انتخابات هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در فراکسیون انقلاب اسلامی آغاز شده و کاندیدا ها می توانند تا عصر فردا اسامی خود را به ما اعلام کنند.

وی افزود: عصر سه شنبه نیز مجمع عمومی فراکسیون انقلابی مجلس تشکیل جلسه می دهد و نتیجه رأی گیری درباره گزینه های هیئت رییسه مجلس در مجمع عمومی، صبح چهارشنبه در اختیار صحن علنی مجلس قرار می گیرد.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امیدوارم کسانی که رأی لازم را برای انتخابات هیئت رییسه مجلس در فراکسیون انقلاب اسلامی نمی آورند، به تعهد خود پایبند باشند و دیگر در صحن علنی مجلس برای انتخابات هیئت رییسه کاندیدا نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نادران» نامزد رسمی ریاست مجلس شد

«نادران» نامزد رسمی ریاست مجلس شد