مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:422022-05-22سياسي

ارتباط مؤثر مهمترین کارکرد روابط عمومی است


نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به برقراری ارتباط موثر به عنوان کارکرد مهم روابط عمومی،گفت: مدیران روابط عمومی نزدیک کننده قلوب به هم هستند تا بتوانند در حوزه رسانه نقش آفرین باشند.

- ، آیت الله لطف الله دژکام صبح یکشنبه در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی بیان کرد: ارواح انسان ها مثل یک لشکر است و ارتباط میان اجسام را برقرار می کند و هرکدام از نظر روحی به ساماندهی رسیده باشد در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

امام جمعه شیراز در ادامه تصریح کرد: مدیران روابط عمومی باید به این سوال پاسخ دهند که چگونه می توانند روح ها را به هم نزدیک کرد این در حالی است که نمی توان با دستور نسبت به کنترل و اجرای برنامه های روابط عمومی اقدام کرد.

وی تاکید کرد: ارتباط مؤثر زمانی قابل دسترس خواهد بود که بتوان قلوب را به هم نزدیک کرد از این رو روابط عمومی ها این وظیفه خطیر را بر عهده دارند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: حس خلق یکی از معیارهایی است که باید تمامی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی دارا باشند از این رو باید با این ویژگی نسبت به معاشرت با دیگران اقدام کرد.

او افزود: یکی از عناصر مهمی که بین فرهنگ ایرانی- اسلامی و فرهنگ غربی است موضوع عدالت محوری است اما ظلم را با پیرایه هایی که آن را به شکل عدالت نشان می دهد ارائه می کنند اما در فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط مؤثر مهمترین کارکرد روابط عمومی است

ارتباط مؤثر مهمترین کارکرد روابط عمومی است