مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:372022-05-22اقتصادي

شرایط برای فعالیت قانونمند خانه مسافرها تسهیل شود


ابتدا باید بستر مناسب برای فعالیت قانونمند خانه مسافرها فراهم شود و بعد از آن در صورت عدم رعایت ضوابط با هر گونه فعالیت غیر مجاز برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در نشست به منظور ساماندهی خانه مسافرها با اشاره به تجربه موفق ساماندهی خانه مسافرها در برخی از استان ها اظهار کرد: در همدان نیز باید با تسهیل شرایط برای مالکان خانه مسافرها این مشکل را حل کنیم.

وی با بیان اینکه همه مسافرها توانایی مالی اقامت در هتل را ندارند افزود: در چنین شرایطی فعالیت خانه مسافرها یک مزیت است اما باید فعالیت آنها در چارچوب قانون ساماندهی شود و تحت نظارت باشند.

فرماندار شهرستان همدان فعالیت و استقرار بازاریابان خانه مسافرها در حاشیه میادین و خیابان های ورودی شهر را نامناسب دانست و تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت تعدادی از مشاوران املاک، سامانه مشخص در فضای مجازی یا یک شماره تلفن مشخص باید این وضعیت اصلاح شود.

وی با اشاره به کاهش شیوع ویروس کرونا و احتمال افزایش سفر افزود: دستورالعمل ابلاغی به میراث فرهنگی در خصوص نحوه فعالیت خانه مسافرها تحت قرارداد با یک شرکت گردشگری واجد شرایط با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی باید سریعتر اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای فعالیت قانونمند خانه مسافرها تسهیل شود

شرایط برای فعالیت قانونمند خانه مسافرها تسهیل شود