مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:372022-05-22اقتصادي

95 درصد نانوایی های ورامین بازرسی شدند


طی دو روز از اجرای طرح پایش نانوایی ها، بیش از 95 درصد نانوایی های سطح شهرستان ورامین با حضور 11 تیم، در چندین نوبت بازرسی و با متخلفان برخورد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار ورامین صبح امروز در جلسه هماهنگی و پایش سهمیه آرد و فعالیت خبازی ها که با حضور نانوایان سطح شهرستان و مسؤولان ادارات مرتبط برگزار شد، اظهار کرد: بنده خود را به عنوان خادم مردم ملزوم می دانم که به سوی صنوف مختلف رفته و مشکلات و معضلات آن ها را ضمن بررسی، راه حل های لازم را برای حل مشکلات به کار گیرم که در این راستا این جلسه با نانوایان برگزار شد.

وی گفت: نانوایان یکی از زحمت کش ترین و موثرترین اصناف کشور هستند و با زحمات خود، پایه اصلی سفره مردم را تامین کرده و مردم و ما مسؤولان نیز به این موضوع واقف بوده و قدردان زحمات آنان هستیم.

فرماندار ورامین با اشاره به قدردانی از صوف نانوایان افزود: بنده دست نانوا خوش پخت و با انصاف را می بوسم و از این عزیزان قدردان هستم که در این راستا با شناسایی نانواهای خوشپخت، تقدیر به عمل خواهد آمد  اما همانگونه که مستدل است در هر صنفی، کاسب غیر منصف نیز وجود دارد.

درویشی بیان کرد: طرحی ویژه برای پایش نانوایی ها ایجاد شد که بیشتر نانوایی های سطح شهرستان ورامین مورد بازرسی ناظرین قرارگاه هدفمندی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد نانوایی های ورامین بازرسی شدند

95 درصد نانوایی های ورامین بازرسی شدند