مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:322022-05-22سياسي

انتقاد از هدر رفت آب تهران/سفره های آب زیرزمینی در معرض آلاینده ها


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از موضوعات هدر رفت آب تهران از شبکه اصلی است، گفت: سفره های آب زیرزمینی در معرض آلاینده ها قرار دارند و باید کیفیت چاه ها را مورد بررسی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در صحن امروز شورا در مورد مصرف آب در پایتخت اظهارداشت:  یکی از موضوعات هدر رفت آب تهران از شبکه اصلی است.

باید مشخص شود که وضعیت هدررفت چگونه است و آیا فکری به حال لوله گذاری های قدیمی شده است یا خیر؟ وی افزود: سفره های آب زیرزمینی در معرض آلاینده ها قرار دارند و باید کیفیت چاه ها را مورد بررسی قرار داد.

باید ببینیم در این زمینه چه اقداماتی انجام شده است.

همچنین احمد صادقی رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورا  در این جلسه با اشاره به کیفیت آب در مناطق مختلف گفت: بخش عمده آب شرب تهران از منابع زیر زمینی است و در معرض آلاینده هاست.

تاکنون شفاف اعلام نشده که آب مورد مصرف مردم حاوی نیترات است یا خیر؟ عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برآورد شورا در سال 82 این بود که برای تکمیل شبکه فاضلاب تهران به 50 سال زمان نیاز داریم، اظهار کرد: تکمیل شبکه فاضلاب تهران در سال های پیش رو خبر خوشحال کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از هدر رفت آب تهران/سفره های آب زیرزمینی در معرض آلاینده ها

انتقاد از هدر رفت آب تهران/سفره های آب زیرزمینی در معرض آلاینده ها