مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:272022-05-22سياسي

نمایشگاه «چشم و چراغ» در زنجان برپا می شود


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه «چشم و چراغ» در زنجان برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید شمس الدین موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه کتاب چشم و چراغ از چند سال گذشته در زنجان کلید خورده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه نیت ما در اجرای این پروژه عکاسی از 50 خانواده شهید بود، بیان کرد: عکاسی از یک خانواده دیگر نیز در دقیقه 90 به این مجموعه اضافه شد.

وی با اشاره به اینکه عکاسی از خانواده شهدا از مرداد تا مهر 1399 انجام شده و توفیق دیدار با والدین شهدا را داشتیم، گفت: دو یا سه شات قاب ماندگار با چهره مادر، پدر یا هر دو والدین شهید بسته شد.

موسوی با اشاره به اینکه سن پدران و مادران بالا است و هر ماهی که می گذرد از توفیق دیدار این افراد محروم می شویم، اضافه کرد: به همین منظور قبل از چاپ کتاب درصدد نمایشگاه برپا شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با تاکید بر اینکه نمایشگاه هنری چشم و چراغ فرصتی برای معرفی خانواده شهدا به نسل نوجوان و جوان و حتی هم رزمان شهدا است که دغدغه زندگی فرصت دیدار با خانواده شهدا را از آن ها گرفته است، عنوان کرد: با این نمایشگاه چهره این بزرگواران را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «چشم و چراغ» در زنجان برپا می شود

نمایشگاه «چشم و چراغ» در زنجان برپا می شود