مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:272022-05-22اقتصادي

کشف جعل علامت استاندارد مایع ظرفشویی با نام تجاری مانشو در کهگیلویمه و بویراحمد


مدیر کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسان این اداره کل با جعل علامت استاندارد بر روی مایع ظرفشویی با نام تجاری مانشو، تولید شرکت رادین شوینده عادل مواجه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، بهمن رحمتی، مدیرکل استاندارد استان گفت: در بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی استان در راستای طرح اجرای هماهنگ استاندارد و بررسی کالاهای موجود و کنترل کد ده رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد،بازرسان این اداره کل با جعل علامت استاندارد بر روی مایع ظرفشویی با نام تجاری مانشو، تولید شرکت رادین شوینده عادل مواجه شدند.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد افزود: با پیگیری از استان مربوطه و حصول اطمینان از جعلی بودن علامت استاندارد، این محصول از سطح بازار استان جمع آوری گردید.

رحمتی گفت: طبق تبصره ماده 725 قانون مجازات اسلامی مصوب 1375 ، هر کس عمداً و بدون داشتن مستندات و مجوز رسمی داخلی و بین الملی و به منظور القاء شبهه در کیفیت تولیدات و خدمات از نام و علائم استاندارد ملی یا بین الملی استفاده کند به حداکثر مجازات مقرر در این ماده، محکوم می شود.

مدیر کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن هشدار به متخلفان، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را با شماره تلفن 1517 به این اداره کل گزارش کنند تا با خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف جعل علامت استاندارد مایع ظرفشویی با نام تجاری مانشو در کهگیلویمه و بویراحمد

کشف جعل علامت استاندارد مایع ظرفشویی با نام تجاری مانشو در کهگیلویمه و بویراحمد