مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:272022-05-22اقتصادي

کشت بیش از 80 هکتار گل محمدی در شاهرود


حدود 81 هکتار از اراضی شاهرود زیر کشت گل محمدی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، محسن احمدی شهردار شاهرود پیش از ظهر امروز در جشنواره گلاب گیری در شهرستان شاهرود با بیان اینکه حدود 81 هکتار گل محمدی در شاهرود کشت می شود، اظهار کرد: وسعت کشت بالای گل محمدی و امکان توسعه آن باعث مطرح شدن فرآیند گلاب گیری به عنوان یک کار تولیدی و یک محصول ارزشمند در شاهرود خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نخستین جشنواره گلاب گیری در باغ ایرانی به منظور دنبال کردن سه هدف عمده بوده است، افزود: تجلیل از آداب و رسوم گذشته، استفاده از هر فرصتی برای برگزاری رویدادهای اجتماعی و آشنایی شهروندان با مجموعه زیبا و ارزشمند باغ ایرانی ازجمله اهداف برپایی نخستین جشنواره گلاب گیری بود.

شهردار شاهرود استقبال بی نظیر شهروندان از جشنواره را باعث تقویت انگیزه و استمرار شهرداری در برگزاری این رویداد اجتماعی دانست و تصریح کرد: حضور پررنگ شهروندان بیانگر علاقه و اشتیاق آن ها به برگزاری مناسبت ها، رویدادهای اجتماعی و برنامه هایی است که در آن مردم کنار یکدیگر و همراه با خانواده لحظات شاد و پرنشاطی را تجربه می کنند.

احمدی با بیان اینکه باغ ایرانی یکی از پارک ها و بوستان های زیبا با اجرای معماری ایرانی است، خاطرنشان کرد: طراحی پارک مشاهیر ازجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت بیش از 80 هکتار گل محمدی در شاهرود

کشت بیش از 80 هکتار گل محمدی در شاهرود