مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-22سياسي

گام مهمی در روشن ساختن ابعاد هنری تلاوت قرآن برداشته شده است


کریم دولتی کتاب تقلید درهنر تلاوت قرآن را یکی از کتابهای شاخص در حوزه تلاوت دانست و گفت: این کتاب گام مهمی در روشن ساختن ابعاد هنری تلاوت قرآن و بخصوص مراحل ورود به این هنر مقدس را داراست.

- ، مراسم رونمایی از کتب منتشر شده انتشارات نور هدایت با حضور نویسندگان، مؤلفان و صاحبان قلم برگزار شد.

در این نشست، کریم دولتی از اساتید و پژوهشگران قرآنی با معرفی اجمالی از آثار منتشر شده در سال جدید گفت: مجموعه فرهنگی نور هدایت با هدف ارائه آثار قرآنی و پژوهشی در صدد پاسخگویی به جامعه علمی در این زمینه است و به همین سبب در سال جدید، کتابهای متنوعی در حوزه های مختلف فقه، اقتصاد اسلامی و تلاوت قرآن کریم به چاپ رسانیده است.

دولتی در این نشست در خصوص کتاب تقلید در هنر تلاوت قرآن کریم نیز گفت: کتاب تقلید در هنر تلاوت قرآن کریم یکی از کتابهای شاخص و منحصربفرد در حوزه تلاوت قرآن کریم است که توسط محمدکاکاوند که خود از قاریان و فعالان قرآنی کشور می باشد به چاپ رسیده است.

وی گفت: با توجه به موضوع انتخاب شده برای این کتاب و مطالبی که در این کتاب مطرح شده است، باید گفت کتاب مذکور جزو کتابهای بسیار ارزشمند و در نوع خود خاص است.

این استاد قرآنی ادامه داد: امثال چنین کتاب هایی در میان کتب تخصصی هنر تلاوت واقعاً خالی است و کتاب مذکور در واقع نخستین کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام مهمی در روشن ساختن ابعاد هنری تلاوت قرآن برداشته شده است

گام مهمی در روشن ساختن ابعاد هنری تلاوت قرآن برداشته شده است