مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:172022-05-22اقتصادي

ثبت اظهارنامه مالیات عملکرد 1400 مشاغل و افراد آغاز شد


اشخاص حقیقی و حقوقی با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی مالیاتی نسبت به تکمیل اظهارنامه مالیات بر عملکرد سال 1400 خود اقدام کنند.

- سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی مالیاتی نسبت به تکمیل اظهارنامه مالیات بر عملکرد سال 1400 خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازwww.

my.

tax.

gov.

ir ثبت نام خود را تکمیل و نسبت به تسلیم اظهارنامه عملکرد سال 1400 به شرح زیر اقدام نمایند: - اشخاص حقیقی (صاحبان مشاغل) تا پایان خرداد ماه سال جاری - اشخاص حقوقی حداکثر تا 4 ماه پس از پایان سال مالیاتی در صورت عدم انجام تکالیف قانونی، علاوه بر محرومیت از معافیت ها و نرخ صفر مالیاتی، مشمول جرایم مقرر در قانون خواهند شد.

گفتنی است محمد برزگری رییس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی نیز امروز از آغاز تسلیم اظهارنامه مالیات بر درآمد سال 1400 خبر داده است.

وی افزود: طبق روال هر سال سازمان امور مالیاتی از ابتدای خرداد نسبت به دریافت مالیات مشاغل اقدام می کند، امسال نیز این روند برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی سال 1400 از امروز آغاز شده است.

به گفته برزگری اگر مودیان اظهارنامه خود را در زمان مقرر ارائه نکنند، جریمه ای در ماده 192 قانون مالیات های مستقیم ذکر کرده و بر اساس آن عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر موجب محرومیت از تمام معافی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اظهارنامه مالیات عملکرد 1400 مشاغل و افراد آغاز شد

ثبت اظهارنامه مالیات عملکرد 1400 مشاغل و افراد آغاز شد