مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-22سياسي

رسالت خطیر خبرنگاران انعکاس صحیح اخبار و اطلاعات است


فرمانده انتظامی سرپل ذهاب رسالت خطیر خبرنگاران را انعکاس صحیح اخبار و اطلاعات دانست و گفت: عدم حضور اصحاب رسانه در برخی برنامه های انتظامی به دلیل وجود ملاحظات داخلی است که نباید این عدم همراهی به معنی عدم توجه یا عدم اعتماد به اصحاب رسانه تعبیر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، نوذر شاه حسینی فرمانده انتظامی سرپل ذهاب در جلسه تعامل با اصحاب رسانه این شهرستان، اظهار کرد: خبرنگاری شغلی حساس و مهم در جامعه است و به عنوان چشم بیدار جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسؤولین انجام وظیفه می کند.

وی ادامه داد: تعامل انتظامی با رسانه ها در سطح مناسبی است که لازم است با برگزاری جلسات مختلف این تعامل تقویت شود فرمانده انتظامی سرپل ذهاب تصریح کرد: انعکاس اخبار مربوط به نیروی انتظامی باتوجه به موارد امنیتی و حفاظتی دارای معذوراتی است که لازم است اصحاب رسانه این موارد را رعایت کرده تا بازخورد اخبار در جامعه منفی نباشد.

   وی رسالت خطیر خبرنگاران را انعکاس صحیح اخبار و اطلاعات دانست و گفت: عدم حضور اصحاب رسانه در برخی برنامه های انتظامی به دلیل وجود ملاحظات داخلی است که نباید این عدم همراهی به معنی عدم توجه یا عدم اعتماد به اصحاب رسانه تعبیر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت خطیر خبرنگاران انعکاس صحیح اخبار و اطلاعات است

رسالت خطیر خبرنگاران انعکاس صحیح اخبار و اطلاعات است