مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-22سياسي

پاسخ به نقدها و سوالات مردم، مصداق جهاد تبیین است


نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان با بیان اینکه باید همگی در عرصه جهاد تبیین با تمام توان خود وارد شویم، گفت: در حال حاضر مصداق جهاد تبیین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، آیت الله علیرضا اسلامیان پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای جامعه روحانیت چهامحال و بختیاری گفت: همه ما باید در قبال جامعه خود احساس وظیفه کرده و در خصوص مسائل مهمی که برای مردم جای سوال است، روشنگری عاقلانه و منطقی داشته باشیم.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ما هر جایی توانستیم با مردم جامعه صحبت کنیم، دلیل بیاوریم و محترمانه و صبورانه پاسخ سوالات مردم را دهیم به موفقیت های بزرگی دست یافته ایم.

پاسخ به نقدهای مردم مصداق جهاد تبیین است وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مصداق جهاد تبیین، ارتباط گیری با مردم جامعه و پاسخ به سوالات و نقدهای آن هاست.

اسلامیان با بیان اینکه ائمه اطهار از تک تک ثانیه های زندگی خود در راستای ترویج و تبیین دین در جامعه استفاده کردند، اظهار داشت: باید همگی در عرصه جهاد تبیین با تمام توان خود وارد شویم و از لحظه به لحظه عمر خود در این موضوع مهم استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به نقدها و سوالات مردم، مصداق جهاد تبیین است

پاسخ به نقدها و سوالات مردم، مصداق جهاد تبیین است