مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-22اجتماعي

70 درصد معابر و اماکن یزد نیازمند مناسب سازی برای معلولان است


عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به این که بالغ بر 100 هزار نفر در یزد نیازمند مناسب سازی معابر است، گفت: 70 درصد معابر و اماکن شهر یزد نیازمند مناسب سازی برای معلولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، فخرالسادات خامسی پیش از ظهر امروز در نشست کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: زمانی که بحث مناسب سازی صورت می گیرد صرفا معلولان مرود توجه نیستند و علاوه بر این عزیزان، اقشار دیگری از جمله سالمندان، زنان باردار و کودکان هم مطرح می شوند که بالغ بر 100 هزار نفر در یزد هستند.

وی با بیان این که برای نخستین بار در سال 97 طرح هر منطقه یک پارک یک معبر در شهر یزد آعاز شد و در هر منطقه یک پارک مناسب سازی شده است، افزود: در حال حاضر به صورت کلی نزدیک به 70 درصد از کل معابر و اماکن یزد نیازمند مناسب سازی دارند و باید برای آن اقدامات مناسب صورت پذیرد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد در ادامه با اشاره به این که در حوزه حمل و نقل 160 دستگاه اتوبوس در یزد داریم که 30 مورد آن برای معلولان مناسب سازی شده ولی مابقی این اتوبوس ها اصلا قابلیت مناسب سازی ندارند، گفت: برای رفع این مشکل اضافه کردن وسایل حمل و نقل عمومی مناسب سازی شده باید اضافه شود و تاکنون هم دو دستگاه مینی بوس در اختیار معلولان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد معابر و اماکن یزد نیازمند مناسب سازی برای معلولان است

70 درصد معابر و اماکن یزد نیازمند مناسب سازی برای معلولان است