مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:072022-05-22اقتصادي

سود 200 هزار نفر جامانده سهام عدالت امروز واریز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود حسنلو در مورد اینکه قرار بود سود باقیمانده تعدادی از سهامداران عدالت که شماره حساب شبای آن ها اعلام نشده بود یا دچار مشکل بود و قرار بود از امروز واریز شود، - معاون فناوری و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: سود 200 هزار نفر از سهامداران عدالت که باقیمانده بود، امروز بعدازظهر به حسابشان واریز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود حسنلو در مورد اینکه قرار بود سود باقیمانده تعدادی از سهامداران عدالت که شماره حساب شبای آن ها اعلام نشده بود یا دچار مشکل بود و قرار بود از امروز واریز شود، گفت: از امروز بعدازظهر سود باقیمانده سهامداران عدالت که به تازگی شماره شبای حساب بانکی خود را در سجام اعلام کرده اند و حدود 200 هزار نفر هستند، از طریق سامانه پایا به حسابشان واریز می شود.

وی گفت: سود های باقیمانده سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 99 شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت است و تعدادی نیز علاوه بر سود 99، سود سال 98 هم باقیمانده است که در این دو سال توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز می شود.

معاون فناوری و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی در مورد اینکه تاکنون چه تعداد از سهامداران عدالت هنوز شماره حساب اعلام نکرده اند و یا اینکه حساب آن ها دچار مشکل است، گفت: آخرین آمار حدود 2 میلیون ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود 200 هزار نفر جامانده سهام عدالت امروز واریز می شود

سود 200 هزار نفر جامانده سهام عدالت امروز واریز می شود