مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:572022-05-22سياسي

دستگاه های اجرایی مکلف به ایجاد مولد اضطراری شدند


نمایندگان مجلس شورای اسلامی دستگاه های اجرایی را مکلف کردند با استفاده از منابع داخلی خود مولد اضطراری با ظرفیت کافی ایجاد کنند.

- ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، اول خردادماه) در ادامه جریان بررسی طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور با ماده 17 و 18 این طرح موافقت کردند.

براساس این ماده، مندرج در بند (ج) ماده واحده لایحه قانونی درخصوص اصلاح تبصره 80 قانون بودجه 1356 کل کشور مصوب 30 بهمن 1358 به وزیر نیرو تنفیذ می شود.

همچنین در ماده 18 این طرح آمده است: تعرفه سوخت نیروگاه های خود تأمین که بنا بر اعلام وزارت نیرو اقدام به تحویل تمام یا بخشی از برق تولیدی خود به شبکه سراسری می کنند، به میزان سوخت معرفی برای برق تحویل شده به شبکه در ساعات اوج مصرف معادل تعرفه سوخت نیروگاهی براساس متوسط بازدهی نیروگاه های حرارتی سال قبل تعیین می شود.

تبصره: بالاترین مقام کلیه وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی، مراکز نظامی، شهرداری ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی و دیگر تاسیسات و ساختمان ها به تشخیص سازمان پدافند غیرعامل مکلفند با استفاده از منابع داخلی خود مولد اضطراری با ظرفیت کافی ایجاد کنند و علاوه بر مواقع اضطراری در مواقع کمبود در شبکه برق کشور نیز این مولدها را برای تامین بخشی از مصرف خود و یا برای تحویل برق به شبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی مکلف به ایجاد مولد اضطراری شدند

دستگاه های اجرایی مکلف به ایجاد مولد اضطراری شدند