مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:572022-05-22اقتصادي

درخواست 4.5 میلیون نفر برای بازنگری اطلاعات اقتصادی جهت دریافت یارانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست امروز صبح (یکشنبه، اول خردادماه) هم اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست های کلی نظام در خصوص آخرین وضعیت نحوه تخصیص یارانه ها گفت: - وزیر رفاه با بیان اینکه از حدود 5.

9 میلیون هزار نفری که یارانه آن ها قطع شده، 4.

5 میلیون نفر درخواست بازنگری اطلاعات خود را ثبت کرده اند، گفت: در مجموع برای 73 میلیون و 300 هزار نفر در دور اول براساس اسناد و مدارک یارانه واریز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست امروز صبح (یکشنبه، اول خردادماه) هم اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست های کلی نظام در خصوص آخرین وضعیت نحوه تخصیص یارانه ها گفت: رییس جمهور در تمامی جلسات دولت با وزرا بر رفع مشکلات و تامین معیشت مردم تاکید کرده و اعلام کرده اند که در این راه آبروی خود را برای مردم می گذارند.

وی ادامه داد: پیش از این 500 هزار میلیارد تومان به عنوان یارانه به جیب قاچاقچی ها، خارجی ها، تولید کنندگان خارج از کشور می رفت و تنها مقدار بسیار کمی از این یارانه به جیب مردم ایران می رفت، براین اساس تصمیم گرفته شد تا با مدیریت ارز ترجیحی و ساماندهی یارانه ها این منابع را بر سر سفره مردم ببریم و این موضوع موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 4.5 میلیون نفر برای بازنگری اطلاعات اقتصادی جهت دریافت یارانه

درخواست 4.5 میلیون نفر برای بازنگری اطلاعات اقتصادی جهت دریافت یارانه