مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:522022-05-22اقتصادي

توانمندسازی مددجویان ایلام نیازمند مشارکت دستگاه های مختلف است


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: توانمندسازی مددجویان ایلام نیازمند مشارکت دستگاه های مختلف است.

- ، رضا طاهری صبح یکشنبه در دیدار با مدیرکل جهاد کشاورزی استان ایلام بیان داشت: با توجه به اینکه کشاورزی و باغداری از مهم ترین مشاغل مورد توجه قشر مددجوی این استان است در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت بیشتر جهاد کشاورزی هستیم.

وی افزود: در شرایط اقتصادی فعلی خصوصاً خشکسالی خسارت بار، به منظور پایدارسازی طرح های دامداری اجرا شده مددجویان تامین علوفه یکی از ضروریات بوده که در این زمینه همکاری جهاد کشاورزی می تواند بسیار موثر باشد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تصریح کرد: با توجه به اینکه جهاد کشاورزی دارای امکانات قابل در زمینه های آموزشی خصوصاً عرصه های کشاورزی است در زمینه ارائه اینگونه آموزش ها به مددجویان خواستار همکاری جهاد کشاورزی هستیم.

ضمن اینکه از آنجایی که در حوزه کشاورزی کار آفرینان برجسته و حرفه ای وجود دارد امداد آمادگی دارد از این افراد به عنوان راهبران شغلی و توسعه مشاغل خرد و خانگی بهره گیری کند.

طاهری در ادامه به موضوع جمع آوری زکات اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه جهاد کشاورزی یکی از دستگاه های اصلی عضو شورای زکات است و از آنجایی که عمده پرداخت کنندگان زکات استان قشر کشاورز هستند انتظار داریم در فرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی مددجویان ایلام نیازمند مشارکت دستگاه های مختلف است

توانمندسازی مددجویان ایلام نیازمند مشارکت دستگاه های مختلف است