مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:522022-05-22اقتصادي

مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی محقق شد/ گازرسانی به 169 روستای استان


سید محمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: طی سال گذشته در ادامه خدمت رسانی به مردم استان 232 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده و برای دومین سال متوالی بالاترین میزان گازرسانی روستایی در بین شرکت های گاز استانی به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شد.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم سال گذشته تعداد 169 روستای استان با 3 هزار و 478 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند، تصریح کرد: این پروژه ها در قالب اجرای 500 کیلومتر شبکه تعذیه و توزیع اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ادامه داد: گازرسانی به این روستاها از مصوبات سفر رییس جمهور به استان بوده که در کمتر از 6 ماه از آغاز دولت اجرا و به بهره برداری رسیده که سرعت در اجرای این پروژه صراحتاً مورد لطف و تفقد رییس جمهور قرار گرفت.

هاشمی با اشاره به اینکه در بخش گازرسانی به صنایع اقدامات ارزشمندی انجام شده است، اضافه کرد: ماحصل این اقدامات اتصال 209 واحد صنعتی و تولیدی استان به شبکه سراسری گاز طبیعی است.

وی یکی دیگر از پروژه های مهم شرکت گاز استان که در بازه زمانی سال گذشته به بهره برداری رسیده را احداث خط انتقال بشرویه به دیهوک در قالب اجرای 70 کیلومتر خط انتقال گازرسانی دانست و گفت: این امر باعث اطمینان از تداوم و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی محقق شد/ گازرسانی به 169 روستای استان

مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی محقق شد/ گازرسانی به 169 روستای استان