مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-22اجتماعي

گرد و غبار در راه کردستان


از بعد از ظهر امروز یکشنبه دوباره به دلیل شکل گیری گرد و غبار در کشور های همسایه و انتقال آن به استان، هوای کردستان غبارآلود می شود که شدت غلظت آلودگی آن در روز های دوشنبه و سه شنبه زیاد برآورد می شود.

- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: با توجه به شکل گیری توده گرد و خاک در کشور های همسایه و انتقال آن به کشورمان در روز های آینده، وضعیت هوای استان تا پایان هفته غبارآلود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، علی پناهی اظهار داشت: در حال حاضر هوای استان غبارآلود است، اما طی دو سه ساعت آینده انتظار داریم که از غلظت آلودگی هوا کاسته شود.

وی ادامه داد: از بعد از ظهر امروز یکشنبه دوباره به دلیل شکل گیری گرد و غبار در کشور های همسایه و انتقال آن به استان، هوای کردستان غبارآلود می شود که شدت غلظت آلودگی آن در روز های دوشنبه و سه شنبه زیاد برآورد می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان با بیان اینکه برای روز دوشنبه هفته جاری نیز سرعت وزش باد پیش بینی می شود، اضافه کرد: احتمال بارش های رگباری خفیف نیز در روز های یکشنبه تا سه شنبه وجود دارد که از نظر مقدار قابل توجه نیست.

پناهی در مورد وضعیت دمای هوای استان در روز های آینده گفت: در روز یکشنبه سه تا چهار درجه دمای هوا افزایش می یابد، اما از روز دوشنبه تا چهارشنبه به همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و غبار در راه کردستان

گرد و غبار در راه کردستان