مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:272022-05-22اقتصادي

صرفه جویی جدی گرفته نشود آب قطع می شود


استاندار همدان با بیان اینکه اگر در مصرف آب صرفه جویی نشود با قطعی آب مواجه خواهیم شد گفت: جهاد کشاورزی با آموزش و ترویج از کشت پر آب بر جلوگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در شورای حفاظت از منابع آب ها، تاسیسات و مجاری آبی استان با بیان اینکه ما در یک تنش آبی بسیار شدید قرار داریم و باید مردم، همراهی لازم را در بخش کشاورزی و آب شرب داشته باشند اظهار کرد: نزولات آسمانی و ذخایر آبی به شدت در حال کاهش است.

وی با بیان اینکه اگر در تابستان امسال اگر صرفه جویی نکنیم با قطعی آب مواجه هستیم گفت: در حوزه سرزمینی خودمان منابع قابل اتکایی نداریم و به این دلیل مجبور شدیم انتقال آب از سد تالوار را انجام دهیم.

استاندار همدان ادامه داد: پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان، در 17 سال گذشته 60 درصد پیشرفت داشته و شرکت آبفا و آب منطقه ای شبانه روز در حال تلاش هستند.

وی تأکید کرد: 40 درصد باقیمانده انتقال آب از سد تالوار به همدان ابعاد فنی پیچیده دارد و همکاران ما در حال تلاشند تا اقدامات لازم در حوزه حفاری، لوله گذاری و نصب پمپ ها را انجام دهند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه عدم توجه به تامین آب شرب پایدار برای شهر همدان باعث شده میزان استفاده از منابع زیرزمینی افزایش پیدا کند و منابع استان را در خطر قرار ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی جدی گرفته نشود آب قطع می شود

صرفه جویی جدی گرفته نشود آب قطع می شود