مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:222022-05-22سياسي

اعلام آمادگی 30 پیمانکار برای طرح نهضت ملی مسکن قم


دبیر شورای تامین مسکن استان قم گفت: براساس اسناد دریافتی فراخوان، تعداد 30 شرکت پیمانکار و سازنده برای ساخت 35 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در اراضی 560 هکتاری پردیسان قم اعلام آمادگی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، محمد صادقی در جلسه شورای تامین مسکن استان قم که با ریاست استاندار قم برگزار شد اظهار داشت: براساس گزارش گیری از سامانه جامع طرح نهضت ملی مسکن، بیش از 130 هزار نفر در این طرح نام نویسی کرده اند که تا کنون حدود 50 هزار تن از آن ها حائز شرایط شده اند.

وی افزود: از میان این تعداد، برای بیش از 15 هزار متقاضی افتتاح حساب انجام شده است که حدود 8500 تن از آن ها تاکنون واریز وجه انجام داده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: بنا به مصوبه شورای تامین مسکن استان، چنانچه متقاضی ظرف مدت 15 روز از زمان دریافت پیامک نسبت به واریز وجه آورده اولیه اقدام نکند از اولویت تخصیص خارج خواهد شد و نفرات جدید تر جایگزین خواهند شد.

صادقی به فراخوان این اداره کل به سازندگان ذی صلاح برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی شهر قم اشاره کرد و توضیح داد: براساس مصوبه شورای تامین مسکن استان، ورود تعاونی های صنفی، خوشنام و دارای کارنامه قابل قبول در صورت اخذ مجوزات لازم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی 30 پیمانکار برای طرح نهضت ملی مسکن قم

اعلام آمادگی 30 پیمانکار برای طرح نهضت ملی مسکن قم