مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:222022-05-22سياسي

مبارزه با فساد در دستور کار عدلیه/محور کار رضایت مردم است


معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه مبارزه با فساد و مفسدان در دستور کار عدلیه است، گفت: همه تلاش ما مبتنی بر رضایت مردم و توجه به سیاست عدالت ترمیمی است.

- ، حجت الاسلام محمد مصدق صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رؤسای کل قدیم و جدید خراسان جنوبی اظهار کرد: جامعه ما در گام دوم انقلاب نیاز به حرکت جهادی در همه زمینه های قضایی و مدیریتی دارد.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اینکه در سال جاری در قوه قضاییه برنامه عملیاتی و کاربردی تدوین و ابلاغ شده که محور آن رضایتمندی مردم است، اظهار کرد: ادامه رویکرد تحولی در قوه با اهتمام بیشتر از دیگر برنامه های ما است.

مصدق با تأکید بر اینکه رؤسای دادگستری ها بر محوریت سند تحول قوه قضاییه باید برنامه عملیاتی داشته باشند، گفت: نمی توان همه 31 استان را با یک بخشنامه اداره کرد بلکه هر استان مقتضیات خاص خود را دارد که باید به این مهم توجه داشت.

وی اظهار کرد: امروزه هر کاری که در قوه قضاییه انجام می شود دارای پشتوانه علمی است تا بتوانیم با یک حرکت جهادی در مسیر درست قدم برداریم.

معاون اول قوه قضاییه ضمن تشکر از فعالیت های رییس کل دادگستری سابق خراسان جنوبی، گفت: فرد جدیدی که با عنوان رییس کل دادگستری خراسان جنوبی معرفی شده، دارای سابقه روشن و تجربه و توان مدیریتی بالا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد در دستور کار عدلیه/محور کار رضایت مردم است

مبارزه با فساد در دستور کار عدلیه/محور کار رضایت مردم است