مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:172022-05-22سياسي

ارزیابی احمدی بیغش از عملکرد هیات رییسه مجلس


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می گوید: دولت نباید ابتدا به ساکن روی نقطه های حساسی مثل خوراک و معیشت مردم، مثل نان دست می گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمود احمدی بیغش، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با مُنیبان در واکنش به اعتراضات صورت گرفته گفت: قطعاً هر پالس منفی در هر زمینه ای نگران کننده محسوب می شود اما ان شاالله قابل رفع شدن است.

در حقیقت مسئولان باید شرایط را مدیریت کنند، خواسته ها و مطالبات به حق را پاسخ مثبت بدهند و با مدیریت درست و صحیح اجازه ندهند، افرادی این مطالبات به حق را به بیراهه هدایت کنند.

نماینده مردم شازند در مجلس ضمن ارزیابی اقدام دولت برای به سرانجام رساندن اصلاحات اقتصادی تصریح کرد: اصلاحات اقتصادی به واقع کار بزرگی است و کار بزرگ می تواند، نقص هم داشته باشد این هم شاید نقص هایی داشته باشد.

بنده معتقدم که دولت نباید ابتدا به ساکن روی نقطه های حساسی مثل خوراک و معیشت مردم، مثل نان دست می گذاشت اما حالا که ورود شده، باید هم مدیریت کند که درست انجام شود، به سامان برسد و هم اقشار آسیب پذیر که قشر عظیمی از مردم را شامل می شوند، در این قصه فدا نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی احمدی بیغش از عملکرد هیات رییسه مجلس

ارزیابی احمدی بیغش از عملکرد هیات رییسه مجلس