مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:072022-05-22سياسي

قوه قضاییه نبض سلامت جامعه/نشاط مردم خروجی مطالبه گری ها باشد


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه قوه قضاییه نبض و معیار سلامت جامعه است، گفت: خروجی نقادی ها و مطالبه گری ها باید افزایش امید، کارآمدی و نشاط در جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس کل دادگستری خراسان جنوبی، اظهار کرد: قوه قضاییه در دوره مدیریت جدید به دنبال تحول مثبت در بخش های مختلف این قوه است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قوه قضاییه نبض و معیار سلامت جامعه است، گفت: بخش اعظمی از تحقق اهداف نظام چون عدالت با سلامت و کارآمدی قوه قضاییه ارتباط مستقیم دارد.

قناعت ادامه داد: در مورد مسائل اقتصادی مخاطب اصلی قوه مجریه است اما قوه قضاییه در موضوعاتی چون سلامت کسب و کار می تواند به دولت کمک کند.

وی با اشاره به نقادی های مختلف و متعدد در جامعه، اظهار کرد: خروجی نقادی ها اگر منجر به افزایش امید و نشاط و کارآمدی در جامعه باشد مورد تأیید است.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه یکی از مؤلفه های مثبت قوه قضاییه برخورد جدی با دانه درشت ها است، ادامه داد: برخورد با دانه درشت ها که از مطالبات جامعه بوده در دوران جدید مدیریت قوه قضاییه به وضوح دیده می شود.

قناعت افزود: در طرح توزیع مردمی و عادلانه یارانه ها هم دادگستری ها و قوه قضاییه در کنار دولت است و از این جهت از مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه نبض سلامت جامعه/نشاط مردم خروجی مطالبه گری ها باشد

قوه قضاییه نبض سلامت جامعه/نشاط مردم خروجی مطالبه گری ها باشد